.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
این هم از مرکز استان ؛
تداوم قطعی آب مشترکان شهر ساری در ماه صیام + تصاویر
شمال نیوز: مرکز شهر ساری که طی روزهای ماه مبارک رمضان و آستانه شب‌های قدر به کانون بحران به واسطه قطعی مکرر آب تبدیل شده است.

شمال نیوز : مرکز شهر ساری که طی روزهای ماه مبارک رمضان و آستانه شب‌های قدر به کانون بحران به واسطه قطعی مکرر آب تبدیل شده است.

به گزارش شمال نیوز، قطعی آب مشترکان در مناطق روستایی مازندران که اوج آن در ماه مبارک رمضان نمود عینی پیدا کرده و قرار شد با قول مسئولان مرتبط استانی بزودی رفع مشکل شود، اکنون به دامنه شهرهای استان و هسته مرکزی شهر ساری رسوخ پیدا کرده است.

مردم و کسبه بلوار خزر تا میدان ساعت در هسته مرکزی شهر ساری از چهار روز گذشته با قطعی مکرر آب در ساعات صبح، ظهر و عصر مواجه بوده و تنها در ساعات پایانی شب مردمان و کسبه این نقطه با اتصال مقطعی و قطره چکانی آب مواجه می‌شوند.

اگرچه منطقه بلوار خزر تا میدان ساعت به عنوان منطقه مرکزی و اصلی شهر محسوب شده و رفع مشکل این نقطه از مرکز استان باید از سوی مسئولان آب و فاضلاب شهری مازندران با شدت بیشتری ادامه یابد ولی ظاهرا این افراد در ماه مبارک رمضان به دلیل خستگی ناشی از روزه‌داری، عزمی برای رفع مشکل روزه داران و مومنان ندارند.

از نکات بارزی که تعدادی از ساکنان و کسبه بلوار خزر، خیابان مدرس تا خیابان ساعت را وادار کرده که موضوع را با خبرنگار تسنیم در ساری در میان بگذارند این بوده که مشکلات کسبه با قطعی آب به صورت مقطعی رفع می‌شود ولی چرا مسئولان امر فکری برای رفع سریع مشکل به واسطه قرارگیری بیمارستان امیرمازندرانی که آب از اساسی ترین نیاز برای بیماران در بخش‌های مختلف بوده، ندارند.

 این افراد با اشاره به اینکه متاسفانه شهر ساری و اطراف شهر از سالیان گذشته با ناسالم بودن و کیفیت پایین آب مواجه هستند، افزود: علیرغم وعده‌های مسئولان، همچنان آب موجود در لوله بسیاری از مناطق شهری ساری دارای ناخالصی و کلر بالا است.

یکی از شهروندان ساروی با بیان اینکه بسیاری از بیماری‌های ریوی و معدی در مرکز استان به واسطه ناسالم بودن و کیفیت پایین آب در بین مردم افزایش یافته است،تصریح کرد: مسئولان بهتر است به جای نشستن پشست میزها و زیرکولرها کمی از جای خود برخیزند و به دنبال رفع مشکلات مردم در ماه صیام برای روزه‌داران باشند.

وی با اشاره به اینکه شایسته نیست با گذشت بیش از 38 سال از انقلاب هنوز مردمان مناطق مختلف استان از حداقل امکانات نظیر آب شرب و بهداشتی دور باشند، افزود: جایگاه و مسئولیتی که مدیران در آن پز و شخصیت خود را ارتقا داده به واسطه اعتماد مردم به آنان بوده است و باید این منزلت را در جهت رفع مشکلات مردمی حفظ کنند./ تسنیم

 

قطعی آب در ساری


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمد سعیدی 24 خرداد 1396
این تازه اول کاره تا موقعی که زباله های شهر را در مناطق بالادست ریخته و آبهای سفره زیر زمینی را آلوده میکنیم وضعیتمان بهتر نمیشه که هیچ بدتر خواهد شد.
ساروی 24 خرداد 1396
متاسفانه مدیریت ضعیفی در آب و فاضلاب مازنردان حاکم است . امیدواریم این مدیران ضعیف در دولت دوازدهم تغییر کنند .
پاسخ ها به این نظر
اسي 24 خرداد 1396
همچنان كه در خيابان امامزاده عباس در زمان بازگشايي واقعا مديريت ضعيفي از خود به جا اورد
مهدی 24 خرداد 1396
سلام
ميشه بفرمایید دقیقا کجاها آب قطع شد که ما از هر کدوم از همسایه ها میپرسیم خبر ندارن و صدالبته امیدواریم در این ماه عزیز هدفتان دلسوز ی بر ای مردم شهر بوده باشد و نه دنبال کردن اهداف سیاسی
نا شناس 25 خرداد 1396
با سلام
تا زمانی که مدیران نا کارآمد و نا کاربلددر استان با پیش زمینه های سیاسی در استان حضور داشته باشند منتظر تغییر نباید بود
نا شناس 25 خرداد 1396
پیشنهادم :مدیر ان عامل اب و فاضلاب استان را دعوت کنید در یک برنامه زنده ببینید مخصوصا مدیر عامل اب و فاضلاب شهری استان چقدر سواد و دانش این صنعت را دارد...
نا شناس 25 خرداد 1396
کوچه ای که تعداد خانوار ان ظرف سالهای اخیر دو تا چهار برابر شده اند از همان لوله های قدیمی انشعاب داده میشوند .مضاف بر اینکه لوله های قدیمی رسوب گرفته و فرسوده شده اند .بطوریکه حتی بعضی از خانه های ویلایی در برخی ساعات قطعی یا کمبود اب دارند. ناچار تقریبا همه منازل از پمپ های برقی استفاده میکنند. این یعنی ده ها هزار پمپ و این یعنی مگا واتها مصرف برق اضافی ...؟؟؟؟؟
ایا این با اقتصاد مقاومتی سازگار است؟ ایا این مساله حتی با روش یک میراب صد ساله
ساز گار است ؟
در صورتیکه با کسر کوچکی از مقدار انرژی ذکر شده فشار لازم برای کل شهر قابل تامین است . می توان توضیحات زیادی از اداره مربوطه شنید .ولی ایا این پاسخ است؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.061 seconds.